Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Черныш Н. Влияние доверия и доверительных отношений на становление новейшего социального института волонтерства в современной Украине / Н. Черныш // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 26-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2016_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черныш Н. Влияние доверия и доверительных отношений на становление новейшего социального института волонтерства в современной Украине / Н. Черныш // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 26-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2016_2_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |