Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Сусская О. 
Мотивационная парадигма информационного выбора в условиях персонификации медиа-коммуникативного пространства / О. Сусская // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 141-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2016_2_11
  Повний текст PDF - 210.047 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сусская О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сусская О. Мотивационная парадигма информационного выбора в условиях персонификации медиа-коммуникативного пространства / О. Сусская // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 141-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2016_2_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського