Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Солодько С. Акторно-сетевая теория как социологическая составляющая интеллектуального проекта Бруно Латура / С. Солодько // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 4. - С. 156-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_4_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Солодько С. Акторно-сетевая теория как социологическая составляющая интеллектуального проекта Бруно Латура / С. Солодько // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 4. - С. 156-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_4_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |