Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Пигида А. Построение оптимальной кластерной выборки с учетом дизайн-эффекта / А. Пигида // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 3. - С. 159-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_3_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пигида А. Построение оптимальной кластерной выборки с учетом дизайн-эффекта / А. Пигида // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 3. - С. 159-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_3_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |