Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Пигида А. 
Построение оптимальной кластерной выборки с учетом дизайн-эффекта / А. Пигида // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 3. - С. 159-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_3_12
  Повний текст PDF - 247.191 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пигида А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пигида А. Построение оптимальной кластерной выборки с учетом дизайн-эффекта / А. Пигида // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 3. - С. 159-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_3_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського