Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Мазурок А. 
Факторы электоральной популярности ВО "Свобода” / А. Мазурок, В. Паниотто, Н. Харченко // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 2. - С. 82-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_2_8
  Повний текст PDF - 1.302 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мазурок А.
  • Паниотто В.
  • Харченко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мазурок А. Факторы электоральной популярности ВО "Свобода” / А. Мазурок, В. Паниотто, Н. Харченко // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 2. - С. 82-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_2_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Паніотто Володимир Ілліч (1947–) (філософські науки)
  • Харченко Наталя Миколаївна (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського