Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Елейко М. Пространственно-временная модель исследования социального самочувствия / М. Елейко // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2013. - № 3. - С. 94-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2013_3_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Елейко М. Пространственно-временная модель исследования социального самочувствия / М. Елейко // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2013. - № 3. - С. 94-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2013_3_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |