Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Корытникова Н. Стадии повышения уровня достижимости респондентов при проведении интернет-опросов / Н. Корытникова // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2013. - № 1. - С. 80-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2013_1_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корытникова Н. Стадии повышения уровня достижимости респондентов при проведении интернет-опросов / Н. Корытникова // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2013. - № 1. - С. 80-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2013_1_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |