Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Шульга А. 
Почему "феноменологическая социология” невозможна / А. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2013. - № 1. - С. 46-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2013_1_5
  Повний текст PDF - 198.015 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шульга А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шульга А. Почему "феноменологическая социология” невозможна / А. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2013. - № 1. - С. 46-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2013_1_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського