Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Шульга Р. 
Возможности реализации смыслового послания телепродукта / Р. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 3. - С. 77-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_3_7
  Повний текст PDF - 260.469 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шульга Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шульга Р. Возможности реализации смыслового послания телепродукта / Р. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 3. - С. 77-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_3_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського