Наукова періодика України | Социология: теория, методы, маркетинг | ||
Шульга Р. Возможности реализации смыслового послания телепродукта / Р. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 3. - С. 77-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_3_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шульга Р. Возможности реализации смыслового послания телепродукта / Р. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 3. - С. 77-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_3_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |