Наукова періодика України Социология: теория, методы, маркетинг


Костенко Н. 
Настичь реальное, когда медиа повсюду: онтологический интерес в культурных исследованиях и теории медиа / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2010. - № 1. - С. 3-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2010_1_3
  Повний текст PDF - 216.543 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Костенко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Костенко Н. Настичь реальное, когда медиа повсюду: онтологический интерес в культурных исследованиях и теории медиа / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2010. - № 1. - С. 3-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2010_1_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Костенко Наталія Вікторівна (1952–) (філософські науки)
  • Костенко Микола Анатолійович (1977–) (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського