Наукова періодика України | Society. Document. Communication | ||
Дрок П. В. Сучасні теденції розвитку інформаційного маркетингу / П. В. Дрок // Соціум. Документ. Комунікація . - 2016. - Вип. 2. - С. 136-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2016_2_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дрок П. В. Сучасні теденції розвитку інформаційного маркетингу / П. В. Дрок // Соціум. Документ. Комунікація . - 2016. - Вип. 2. - С. 136-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2016_2_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |