Наукова періодика України | Бібліотечний вісник | ||
Шемаєва Г. Формування інформаційного ринку продуктів та послуг у галузі ветеринарної медицини / Г. Шемаєва // Бібліотечний вісник. - 2000. - № 6. - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2000_6_9 Досліджено сучасний стан біржової та фінансової інформації, а також ділових новин з питань ветеринарії в Україні. З'ясовано, що сегментація ринку дає змогу конкретизувати склад потенційних споживачів інформаційно-пошукових систем на основі їх групового та персонального аналізів, а також уточнити їх потреби в інформації. Детально проаналізовано особливості маркетингу в бібліотечно-інформаційному обслуговуванні. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шемаєва Г. Формування інформаційного ринку продуктів та послуг у галузі ветеринарної медицини / Г. Шемаєва // Бібліотечний вісник. - 2000. - № 6. - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2000_6_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |