Наукова періодика України Бібліотечний вісник


Башун О. 
Маркетинговий підхід до комплектування фондів бібліотек / О. Башун // Бібліотечний вісник. - 1999. - № 3. - С. 29-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_1999_3_14
Обгрунтована необхідність організації державної або альтернативної системи книгорозповсюдження й книгопостачання бібліотек, яка передбачає застосування таких елементів комерційного маркетингу, як товар, послуга; маркетингові дослідження, вивчення книжкового ринку, ціновий маркетинг, надання платних послуг бібліотекою тощо. Описуються заходи, які робляться з цією метою Донецькою обласною науковою бібліотекою (ДОУНБ), зокрема, накопичення регіональної інформації про друковані видання шляхом створення автоматизованого центру "Книжковий ринок Донбасу" з можливістю його використання бібліотеками, установами й приватними особами.
  Повний текст PDF - 1.963 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Башун О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Башун О. Маркетинговий підхід до комплектування фондів бібліотек / О. Башун // Бібліотечний вісник. - 1999. - № 3. - С. 29-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_1999_3_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Башун Олена Володимирівна (соціальні комунікації)
  • Башун Олена Володимирівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського