Наукова періодика України Business ethics and leadership


Cherniavskyi I. 
Evaluation of Customer Service Quality / I. Cherniavskyi, K. S. Abuwande // Business ethics and leadership. - 2017. - Vol. 1, Issue 3. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/busetlen_2017_1_3_11
  Повний текст PDF - 192.376 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Cherniavskyi I.
  • Abuwande K.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Cherniavskyi I. Evaluation of Customer Service Quality / I. Cherniavskyi, K. S. Abuwande // Business ethics and leadership. - 2017. - Vol. 1, Issue 3. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/busetlen_2017_1_3_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чернявський Іван Юрійович (1978–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського