Наукова періодика України Буковинський медичний вісник


Dikal M. V. 
Role of interdisciplinary approach in teaching the subjects "Bioorganic and biological chemistry” and "Medical biology” (Problems of higher medical education) / M. V. Dikal, O. H. Cherniukh, T. M. Bilous, V. H. Khomenko // Буковинський медичний вісник. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2019_23_2_8
Мета роботи - досягнення максимального рівня міжпредметної інтеграції під час викладання дисциплін "Медична біологія" та "Біоорганічна та біологічна хімія" з метою покращання рівня знань та підвищення аналітичного розуміння закономірностей метаболічних процесів і особливостей їх порушень у людини; створення як односпрямованих, так і мобільних двосторонніх схем інтеграції теоретичних дисциплін на базі спільних тем, процесів, що вивчаються із залученням як горизонтальних, так і вертикальних структурних міжпредметних формувань; сукупно-порівняльний та логіко-аналітичний аналіз навчальних робочих планів та застосування їх у навчальному процесі з точки зору практичної міждисциплінарної інтеграції. Зазначено, що правильна та змістовна інтеграція навчального процесу під час підготовці спеціалістів медичного профілю має грунтуватися на цілісному розумінні основних біологічних, біохімічних, гістологічних та анатомічних особливостей організму в цілому. Системний міждисциплінарний метод навчання надає змогу підготувати фахівців з якісно новим рівнем клінічного мислення, які здатні адекватно оцінити стан пацієнта з допомогою інтеграції набутих знань та навичок, результатів біохімічних, анатомічних, клінічних та інструментальних методів дослідження. Висновки: упровадження інтеграції міжпредметних зв'язків у навчальний процес під час викладання дисциплін "Біоорганічна і біологічна хімія" та "Медична біологія" забезпечить формування як односторонніх (біологія-хімія), так і двосторонніх (біологія-хімія-біологія) міждисциплінарних взаємодій, які спрямовані на розвиток системного клінічного мислення, пізнавальної активності та самостійності. Отже, жодна навчальна дисципліна, ізольована від інших, неспроможна сформувати професійну компетентність майбутнього медика.
  Повний текст PDF - 871.622 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Dikal M.
  • Cherniukh O.
  • Bilous T.
  • Khomenko V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Dikal M. V. Role of interdisciplinary approach in teaching the subjects "Bioorganic and biological chemistry” and "Medical biology” (Problems of higher medical education) / M. V. Dikal, O. H. Cherniukh, T. M. Bilous, V. H. Khomenko // Буковинський медичний вісник. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2019_23_2_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського