Наукова періодика України | Буковинський медичний вісник | ||
Кшановська Г. І. Актуальні аспекти поєднання теорії і практики у викладанні дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" (Проблеми вищої медичної освіти) / Г. І. Кшановська, Л. Д. Борейко, І. А. Плеш, С. Ю. Каратєєва, Н. О. Сливка // Буковинський медичний вісник. - 2019. - Т. 23, № 1. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2019_23_1_23 Мета роботи - покращання знань та вмінь студентів із лабораторної діагностики шляхом відпрацювання практичних навичок на сучасному лабораторному обладнанні. Впровадження в навчальний процес новітніх технологічних досягнень у лабораторній діагностиці із застосуванням автоматизації та комп'ютеризації діагностичного процесу для формування і розвитку у студентів лаборантів-бакалаврів професійного володіння сучасними загальноклінічними, біохімічними та імунохімічними методами на гематологічному аналізаторі Hb-7021, аналізаторі сечі Citolab-Reeder, автоматичному біохімічному аналізаторі ACCENT-200, імунохімічному аналізаторі Maglumi-1000, аналізаторі електролітів Sino-00 та ін. З метою вдосконалення практичних навичок студентів на кафедрі впроваджено в навчальний процес симуляційне навчання, яке має певні переваги: відпрацювання практичних навичок на сучасному лабораторному обладнанні та кількість повторних лабораторних досліджень не обмежена, можливість відпрацьовування практичних навичок і вмінь різної складності та їх об'єктивна оцінка. Створено банк гематологічних і гінекологічних мазків, що надає змогу студентам на практиці дослідити клітинний склад кровотворних клітин (підрахувати лейкоцитарну формулу периферичної крові та мієлограму кісткового мозку), виявити структурні особливості крові і кісткового мозку, у тому числі і пов'язані з ними захворювання, проводити інтерпретацію результатів різних гематологічних тестів та мікроскопічне дослідження гінекологічних мазків. Висновки: проведення досліджень у багатопрофільній лабораторії надає змогу підвищити якість і ефективність навчального процесу. Відпрацювання практичних навичок на автоматичних аналізаторах надає змогу студентам опанувати сучасні методи лабораторних досліджень. Поєднання теорії та практики з використанням інтерактивних технологій сприяє творчо-пошуковій самостійності та формуванню мотивації студентів до навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кшановська Г. І. Актуальні аспекти поєднання теорії і практики у викладанні дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" (Проблеми вищої медичної освіти) / Г. І. Кшановська, Л. Д. Борейко, І. А. Плеш, С. Ю. Каратєєва, Н. О. Сливка // Буковинський медичний вісник. - 2019. - Т. 23, № 1. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2019_23_1_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |