Наукова періодика України | Буковинський медичний вісник | ||
Кметь Т. І. Анонімне анкетування студентів як один із інструментів удосконалення лекційного процесу у закладі вищої освіти (Проблеми вищої медичної освіти) / Т. І. Кметь // Буковинський медичний вісник. - 2018. - Т. 22, № 4. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2018_22_4_26 Проаналізовано питання, пов'язані з проблемою підвищення ефективності лекційного процесу за сучасних умов реформування системи вищої освіти. У результаті проведеного аналізу підсумків анонімного опитування студентів зроблено висновок про доцільність грамотного поєднання у професійній діяльності лектора традиційних і нетрадиційних методів викладання, необхідність постійного удосконалення професійних та особистих якостей викладача. Процедуру анкетування студентів можна розглядати як один із важливих інструментів удосконалення педагогічного процесу, оскільки аналіз одержаних даних надає змогу виявити недоліки та намітити шляхи оптимізації навчального процесу з метою підвищення якості підготовки фахівців медичного профілю. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кметь Т. І. Анонімне анкетування студентів як один із інструментів удосконалення лекційного процесу у закладі вищої освіти (Проблеми вищої медичної освіти) / Т. І. Кметь // Буковинський медичний вісник. - 2018. - Т. 22, № 4. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2018_22_4_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |