Наукова періодика України | Буковинський медичний вісник | ||
Хребтій Г. І. Інноваційні технології, направлені на розвиток клінічного мислення у студентів вищих медичних навчальних закладів України / Г. І. Хребтій // Буковинський медичний вісник. - 2015. - Т. 19, № 2. - С. 252-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2015_19_2_66 Серед інноваційних технологій, які активізують навчальний процес, сприяють розвитку клінічного мислення у студентів-медиків, у даний час найбільш часто використовуються: метод ситуаційного аналізу, що полягає в аналізі конкретних ситуацій (ситуаційні задачі, ситуаційні вправи), метод ситуаційного навчання і метод кейсів, метод навчальної дискусії, метод програвання ролей, ігрове проектування. Вищезазначені методики, а також метод клінічних рольових ігр активно впроваджуються в практику кафедри внутрішньої медицини, фізичної реабілітації та спортивної медицини Буковинського державного медичного університету. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хребтій Г. І. Інноваційні технології, направлені на розвиток клінічного мислення у студентів вищих медичних навчальних закладів України / Г. І. Хребтій // Буковинський медичний вісник. - 2015. - Т. 19, № 2. - С. 252-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2015_19_2_66.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |