Наукова періодика України | Буковинський медичний вісник | ||
Панько О. М. Психолого-педагогічна культура викладацького складу вищого медичного закладу в контексті принципів Болонського процесу / О. М. Панько // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 1. - С. 191-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2014_18_1_51 Українське суспільство ввійшло у фазу реформування вищої освіти, у тому числі і медичної, згідно зі стандартами Болонського процесу. Наша держава нині перед вибором нової освітньої парадигми, що покликана усунути невідповідність між запитами суспільства та рівнем освітніх послуг, замінити завдання всебічного розвитку особистості завданням максимального розвитку здібностей людини до самореалізації та самоосвіти. Показано важливість Болонського процесу й доведено, що це надзвичайно тяжкий і тривалий процес, який потребує, перш за все, корекції психолого-педагогічної культури викладацького складу вищих медичних закладів, який готовий кардинально перебудувати навчальний процес. Актуальність цієї проблеми тяжко переоцінити, оскільки вона стосується не тільки освіти, її реформування, але й у цілому процесу інтеграції нашої країни в Європу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Панько О. М. Психолого-педагогічна культура викладацького складу вищого медичного закладу в контексті принципів Болонського процесу / О. М. Панько // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 1. - С. 191-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2014_18_1_51.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |