Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Нагорний Є. І. 
Організаційно-економічні передумови необхідності впровадження маркетингового тестування для оцінювання ринкових перспектив товарних інновацій / Є. І. Нагорний, С. М. Березова // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 44. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_44_11
  Повний текст PDF - 193.965 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нагорний Є.
  • Березова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нагорний Є. І. Організаційно-економічні передумови необхідності впровадження маркетингового тестування для оцінювання ринкових перспектив товарних інновацій / Є. І. Нагорний, С. М. Березова // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 44. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_44_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нагорний Євген Ігорович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського