Наукова періодика України | Причорноморські економічні студії | ||
Нагорний Є. І. Організаційно-економічні передумови необхідності впровадження маркетингового тестування для оцінювання ринкових перспектив товарних інновацій / Є. І. Нагорний, С. М. Березова // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 44. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_44_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нагорний Є. І. Організаційно-економічні передумови необхідності впровадження маркетингового тестування для оцінювання ринкових перспектив товарних інновацій / Є. І. Нагорний, С. М. Березова // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 44. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_44_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |