Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Гриджук І. А. 
Використання основних інструментів маркетингу в системі розроблення та впровадження ефективної маркетингової стратегії / І. А. Гриджук, К. В. Гордійчук, Т. Л. Зубко // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 39(1). - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_39%281%29__15
  Повний текст PDF - 154.69 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гриджук І.
  • Гордійчук К.
  • Зубко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гриджук І. А. Використання основних інструментів маркетингу в системі розроблення та впровадження ефективної маркетингової стратегії / І. А. Гриджук, К. В. Гордійчук, Т. Л. Зубко // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 39(1). - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_39(1)__15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гриджук Ірина Анатоліївна (державне управління)
  • Зубко Тетяна Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського