Наукова періодика України | Причорноморські економічні студії | ||
Гриджук І. А. Використання основних інструментів маркетингу в системі розроблення та впровадження ефективної маркетингової стратегії / І. А. Гриджук, К. В. Гордійчук, Т. Л. Зубко // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 39(1). - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_39%281%29__15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гриджук І. А. Використання основних інструментів маркетингу в системі розроблення та впровадження ефективної маркетингової стратегії / І. А. Гриджук, К. В. Гордійчук, Т. Л. Зубко // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 39(1). - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_39(1)__15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |