Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Окландер Т. О. 
Комунікативні стратегії підприємств готельно-ресторанної сфери / Т. О. Окландер, О. М. Осетян, С. Хидиров // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 37. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_37_23
  Повний текст PDF - 244.988 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Окландер Т.
  • Осетян О.
  • Хидиров С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Окландер Т. О. Комунікативні стратегії підприємств готельно-ресторанної сфери / Т. О. Окландер, О. М. Осетян, С. Хидиров // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 37. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_37_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Окландер Тетяна Олегівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського