Наукова періодика України | Причорноморські економічні студії | ||
Савчук А. М. Детермінанти вибору маркетингових стратегій підприємств роздрібної торгівлі / А. М. Савчук // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 36(2). - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_36%282%29__3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Савчук А. М. Детермінанти вибору маркетингових стратегій підприємств роздрібної торгівлі / А. М. Савчук // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 36(2). - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_36(2)__3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |