Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Савчук А. М. 
Детермінанти вибору маркетингових стратегій підприємств роздрібної торгівлі / А. М. Савчук // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 36(2). - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_36%282%29__3
  Повний текст PDF - 154 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Савчук А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Савчук А. М. Детермінанти вибору маркетингових стратегій підприємств роздрібної торгівлі / А. М. Савчук // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 36(2). - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_36(2)__3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Савчук Анастасія Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського