Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Занора В. О. 
Інтернет та цифровий маркетинг: теоретичні основи / В. О. Занора // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 36(1). - С. 117-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_36%281%29__26
  Повний текст PDF - 236.634 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Занора В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Занора В. О. Інтернет та цифровий маркетинг: теоретичні основи / В. О. Занора // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 36(1). - С. 117-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_36(1)__26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Занора Володимир Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського