Наукова періодика України | Причорноморські економічні студії | ||
Занора В. О. Інтернет та цифровий маркетинг: теоретичні основи / В. О. Занора // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 36(1). - С. 117-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_36%281%29__26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Занора В. О. Інтернет та цифровий маркетинг: теоретичні основи / В. О. Занора // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 36(1). - С. 117-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_36(1)__26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |