Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Зборовська О. М. 
Класифікація методичних підходів до оцінки бренда / О. М. Зборовська, Р. В. Зборовський // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 34. - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_34_13
  Повний текст PDF - 213.152 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зборовська О.
  • Зборовський Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зборовська О. М. Класифікація методичних підходів до оцінки бренда / О. М. Зборовська, Р. В. Зборовський // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 34. - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_34_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зборовська Ольга Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського