Наукова періодика України | Причорноморські економічні студії | ||
Бєлова Т. Г. Співробітництво з лідерами думок в Інтернеті як сучасний ефективний спосіб просування бренду / Т. Г. Бєлова, В. В. Черкасова // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 25. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_25_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бєлова Т. Г. Співробітництво з лідерами думок в Інтернеті як сучасний ефективний спосіб просування бренду / Т. Г. Бєлова, В. В. Черкасова // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 25. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_25_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |