Наукова періодика України | Причорноморські економічні студії | ||
Крайнюченко О. Ф. Соціальні мережі як сучасний інструмент інтернет-маркетингу / О. Ф. Крайнюченко, Л. В. Капінус, Ю. С. Шлапак // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 24. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Крайнюченко О. Ф. Соціальні мережі як сучасний інструмент інтернет-маркетингу / О. Ф. Крайнюченко, Л. В. Капінус, Ю. С. Шлапак // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 24. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |