Наукова періодика України Причорноморські економічні студії


Крайнюченко О. Ф. 
Соціальні мережі як сучасний інструмент інтернет-маркетингу / О. Ф. Крайнюченко, Л. В. Капінус, Ю. С. Шлапак // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 24. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_27
  Повний текст PDF - 184.855 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Крайнюченко О.
  • Капінус Л.
  • Шлапак Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Крайнюченко О. Ф. Соціальні мережі як сучасний інструмент інтернет-маркетингу / О. Ф. Крайнюченко, Л. В. Капінус, Ю. С. Шлапак // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 24. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Крайнюченко Ольга Феодосіївна (економічні науки)
  • Капінус Лариса Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського