Наукова періодика України | Причорноморські економічні студії | ||
Гуштан Т. В. Бренд-маркетинг – іновацінній напрям підвищення конкурентоспроможності продукції / Т. В. Гуштан // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 9(1). - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_9%281%29__15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуштан Т. В. Бренд-маркетинг – іновацінній напрям підвищення конкурентоспроможності продукції / Т. В. Гуштан // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 9(1). - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_9(1)__15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |