Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Tolpezhnikova T. 
Bases of formation of the concept of integrated marketing / T. Tolpezhnikova, M. Balashov, A. Lavrentiev // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 3-2. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_3-2_3
  Повний текст PDF - 275.458 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Tolpezhnikova T.
  • Balashov M.
  • Lavrentiev A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Tolpezhnikova T. Bases of formation of the concept of integrated marketing / T. Tolpezhnikova, M. Balashov, A. Lavrentiev // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 3-2. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_3-2_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського