Наукова періодика України | Бізнес-навігатор | ||
Мардус Н. Ю. Визначення виду стратегії забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів / Н. Ю. Мардус // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 1. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_1_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мардус Н. Ю. Визначення виду стратегії забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів / Н. Ю. Мардус // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 1. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_1_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |