Наукова періодика України | Бізнес-навігатор | ||
Дибчук Л. В. Ефективність використання нетрадиційного маркетингу та ступінь довіри до нього потенційних споживачів / Л. В. Дибчук // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 6. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_6_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дибчук Л. В. Ефективність використання нетрадиційного маркетингу та ступінь довіри до нього потенційних споживачів / Л. В. Дибчук // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 6. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_6_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |