Наукова періодика України | Бізнес-навігатор | ||
Шандова Н. В. Дослідження складників маркетингового потенціалу підприємства / Н. В. Шандова, М. О. Шульга // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 5. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_5_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шандова Н. В. Дослідження складників маркетингового потенціалу підприємства / Н. В. Шандова, М. О. Шульга // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 5. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_5_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |