Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Шандова Н. В. 
Дослідження складників маркетингового потенціалу підприємства / Н. В. Шандова, М. О. Шульга // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 5. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_5_24
  Повний текст PDF - 252.034 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шандова Н.
  • Шульга М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шандова Н. В. Дослідження складників маркетингового потенціалу підприємства / Н. В. Шандова, М. О. Шульга // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 5. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_5_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шандова Наталія Вікторівна (1963–) (економічні науки)
  • Шульга Марина Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського