Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Саковська О. М. 
Методологічні аспекти формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг / О. М. Саковська // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 4. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_4_26
  Повний текст PDF - 474.887 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Саковська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Саковська О. М. Методологічні аспекти формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг / О. М. Саковська // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 4. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_4_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Саковська Олена Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського