Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Розумей С. Б. 
Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як засіб просування товару / С. Б. Розумей, А. В. Долюк, К. Ю. Семененко // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 2-2. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_2-2_11
  Повний текст PDF - 324.283 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Розумей С.
  • Долюк А.
  • Семененко К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Розумей С. Б. Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як засіб просування товару / С. Б. Розумей, А. В. Долюк, К. Ю. Семененко // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 2-2. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_2-2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Розумей Світлана Борисівна (економічні науки)
  • Долюк Алла Вікторівна (економічні науки)
  • Семененко Катерина Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського