Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Шевцов Є. Д. 
Комунікаційні аспекти побудування національного бренду України / Є. Д. Шевцов // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 2-1. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_2-1_8
  Повний текст PDF - 214.742 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевцов Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевцов Є. Д. Комунікаційні аспекти побудування національного бренду України / Є. Д. Шевцов // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 2-1. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_2-1_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шевцов Єгор Дмитрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського