Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Титаренко Л. М. 
Соціальні аспекти маркетингу експортної діяльності в умовах глобалізації / Л. М. Титаренко, Т. Б. Сакало, Л. С. Шевельова // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 1-1. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_1-1_22
  Повний текст PDF - 242.832 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Титаренко Л.
  • Сакало Т.
  • Шевельова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Титаренко Л. М. Соціальні аспекти маркетингу експортної діяльності в умовах глобалізації / Л. М. Титаренко, Т. Б. Сакало, Л. С. Шевельова // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 1-1. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_1-1_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Титаренко Любов Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського