Наукова періодика України | Бізнес-навігатор | ||
Титаренко Л. М. Соціальні аспекти маркетингу експортної діяльності в умовах глобалізації / Л. М. Титаренко, Т. Б. Сакало, Л. С. Шевельова // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 1-1. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_1-1_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Титаренко Л. М. Соціальні аспекти маркетингу експортної діяльності в умовах глобалізації / Л. М. Титаренко, Т. Б. Сакало, Л. С. Шевельова // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 1-1. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_1-1_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |