Наукова періодика України | Бізнес-навігатор | ||
Кушнір Т. М. Функціональний підхід до розуміння маркетингу / Т. М. Кушнір // Бізнес-навігатор. - 2017. - Вип. 2. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2017_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кушнір Т. М. Функціональний підхід до розуміння маркетингу / Т. М. Кушнір // Бізнес-навігатор. - 2017. - Вип. 2. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2017_2_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |