Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Шабага Т. М. 
Роль служби маркетингу у діяльності підприємства / Т. М. Шабага, Н. В. Каращук // Бізнес-навігатор. - 2017. - № 1. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2017_1_5
  Повний текст PDF - 243.297 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шабага Т.
  • Каращук Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шабага Т. М. Роль служби маркетингу у діяльності підприємства / Т. М. Шабага, Н. В. Каращук // Бізнес-навігатор. - 2017. - № 1. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2017_1_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського