Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Скроцька Я. М. 
Особливості сегментування ринку для підприємства / Я. М. Скроцька // Бізнес-навігатор. - 2016. - № 2. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2016_2_9
  Повний текст PDF - 229.004 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скроцька Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скроцька Я. М. Особливості сегментування ринку для підприємства / Я. М. Скроцька // Бізнес-навігатор. - 2016. - № 2. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2016_2_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського