Наукова періодика України | Бізнес-навігатор | ||
Скроцька Я. М. Особливості сегментування ринку для підприємства / Я. М. Скроцька // Бізнес-навігатор. - 2016. - № 2. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2016_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Скроцька Я. М. Особливості сегментування ринку для підприємства / Я. М. Скроцька // Бізнес-навігатор. - 2016. - № 2. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2016_2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |