Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Шабага Т. М. 
Етапи вибору ефективної маркетингової стратегії підприємства / Т. М. Шабага, І. К. Тімофєєв // Бізнес-навігатор. - 2016. - № 1. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2016_1_3
  Повний текст PDF - 229.829 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шабага Т.
  • Тімофєєв І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шабага Т. М. Етапи вибору ефективної маркетингової стратегії підприємства / Т. М. Шабага, І. К. Тімофєєв // Бізнес-навігатор. - 2016. - № 1. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2016_1_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського