Наукова періодика України | Бізнес-навігатор | ||
Кузькіна Т. В. Розвиток концепції агромаркетингу як базової ринкової діяльності підприємств / Т. В. Кузькіна, С.Б. Правоторов // Бізнес-навігатор. - 2015. - № 1. - С. 103-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2015_1_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кузькіна Т. В. Розвиток концепції агромаркетингу як базової ринкової діяльності підприємств / Т. В. Кузькіна, С.Б. Правоторов // Бізнес-навігатор. - 2015. - № 1. - С. 103-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2015_1_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |