Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Грибова Д. В. 
Формування маркетингових підходів ефективного функціонування овочівницької галузі / Д. В. Грибова // Бізнес-навігатор. - 2014. - № 1. - С. 214-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2014_1_43
  Повний текст PDF - 173.395 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Грибова Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Грибова Д. В. Формування маркетингових підходів ефективного функціонування овочівницької галузі / Д. В. Грибова // Бізнес-навігатор. - 2014. - № 1. - С. 214-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2014_1_43.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Грибова Діана Вікторівна (економічні науки)
  • Грибова Дана Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського