Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Іванов А. М. 
Маркетинг як інструмент функціонування рекреаційних територій / А. М. Іванов // Бізнес-навігатор. - 2013. - № 3. - С. 260-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2013_3_52
  Повний текст PDF - 176.143 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іванов А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іванов А. М. Маркетинг як інструмент функціонування рекреаційних територій / А. М. Іванов // Бізнес-навігатор. - 2013. - № 3. - С. 260-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2013_3_52.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іванов Андрій Миколайович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського