Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Джалал А. К. 
Особливості створення маркетингової стратегії в підприємствах зернопродуктового підкомплексу / А. К. Джалал // Бізнес-навігатор. - 2012. - № 2. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2012_28_23
  Повний текст PDF - 235.63 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Джалал А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Джалал А. К. Особливості створення маркетингової стратегії в підприємствах зернопродуктового підкомплексу / А. К. Джалал // Бізнес-навігатор. - 2012. - № 2. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2012_28_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського