Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Васильчак С. В. 
Маркетингові канали реалізації молочної продукції / С. В. Васильчак, У. Я. Петриняк // Бізнес-навігатор. - 2011. - № 3. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2011_3_12
  Повний текст PDF - 612.115 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Васильчак С.
  • Петриняк У.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Васильчак С. В. Маркетингові канали реалізації молочної продукції / С. В. Васильчак, У. Я. Петриняк // Бізнес-навігатор. - 2011. - № 3. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2011_3_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Васильчак Світлана Василівна (економічні науки)
  • Петриняк Уляна Ярославівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського