Наукова періодика України | Бізнес-навігатор | ||
Бурова О. М. Маркетингові дослідження споживчого попиту на молокопродукцію та їх вплив на формування ефективної діяльності підприємства / О. М. Бурова // Бізнес-навігатор. - 2011. - № 5. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2011_26_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бурова О. М. Маркетингові дослідження споживчого попиту на молокопродукцію та їх вплив на формування ефективної діяльності підприємства / О. М. Бурова // Бізнес-навігатор. - 2011. - № 5. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2011_26_32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |