Наукова періодика України Бізнес-навігатор


Бурова О. М. 
Маркетингові дослідження споживчого попиту на молокопродукцію та їх вплив на формування ефективної діяльності підприємства / О. М. Бурова // Бізнес-навігатор. - 2011. - № 5. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2011_26_32
  Повний текст PDF - 183.242 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бурова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бурова О. М. Маркетингові дослідження споживчого попиту на молокопродукцію та їх вплив на формування ефективної діяльності підприємства / О. М. Бурова // Бізнес-навігатор. - 2011. - № 5. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2011_26_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бурова Ольга Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського