Наукова періодика України Нобелівський вісник


Яременко С. С. 
Ефекти маркетингового комунікаційного впливу на споживачів / С. С. Яременко // Економічний нобелівський вісник. - 2014. - № 1. - С. 516-525. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2014_1_69
  Повний текст PDF - 672.432 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яременко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яременко С. С. Ефекти маркетингового комунікаційного впливу на споживачів / С. С. Яременко // Економічний нобелівський вісник. - 2014. - № 1. - С. 516-525. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2014_1_69.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яременко Світлана Степанівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського