Наукова періодика України | Нобелівський вісник | ||
Яременко С. С. Ефекти маркетингового комунікаційного впливу на споживачів / С. С. Яременко // Економічний нобелівський вісник. - 2014. - № 1. - С. 516-525. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2014_1_69 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яременко С. С. Ефекти маркетингового комунікаційного впливу на споживачів / С. С. Яременко // Економічний нобелівський вісник. - 2014. - № 1. - С. 516-525. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2014_1_69.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |