Наукова періодика України | Нобелівський вісник | ||
Шкляєва Г. О. Теоретико-методичніпідходидорегіональних маркетингових проблем / Г. О. Шкляєва // Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму. - 2013. - № 1. - С. 387–393. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2013_1_54 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шкляєва Г. О. Теоретико-методичніпідходидорегіональних маркетингових проблем / Г. О. Шкляєва // Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму. - 2013. - № 1. - С. 387–393. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2013_1_54. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |