Наукова періодика України Нобелівський вісник


Шкляєва Г. О. 
Бенчмаркінг як маркетингова технологія управління конкурентоспроможністю підприємства / Г. О. Шкляєва // Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму. - 2012. - № 1(2). - С. 404–409. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2012_1%282%29__58
  Повний текст PDF - 246.049 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шкляєва Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шкляєва Г. О. Бенчмаркінг як маркетингова технологія управління конкурентоспроможністю підприємства / Г. О. Шкляєва // Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму. - 2012. - № 1(2). - С. 404–409. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2012_1(2)__58.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського