Наукова періодика України | Нобелівський вісник | ||
Шкляєва Г. О. Бенчмаркінг як маркетингова технологія управління конкурентоспроможністю підприємства / Г. О. Шкляєва // Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму. - 2012. - № 1(2). - С. 404–409. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2012_1%282%29__58 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шкляєва Г. О. Бенчмаркінг як маркетингова технологія управління конкурентоспроможністю підприємства / Г. О. Шкляєва // Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму. - 2012. - № 1(2). - С. 404–409. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2012_1(2)__58. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |