Наукова періодика України Бізнес Інформ


Пивавар І. В. 
Методика оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / І. В. Пивавар, О. О. Пономаренко, І. Ф. Лісна // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9. - С. 345-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_9_51
Проаналізовано методику оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Економічний ефект від маркетингової діяльності являє собою кінцевий економічний результат впровадження відповідних заходів маркетингового характеру (ефект, віддача, результативність, дієвість та інші), запланований і очікуваний для окремого суб'єкта ринкових відносин. Економічна ефективність - це похідна від досягнення позитивного результату від реалізації маркетингових рішень при оптимальних витратах матеріальних і фінансових коштів з урахуванням виконання планових завдань з товарообігу та прибутку. Таким чином, необхідною й обовіязковою умовою планування, реалізації та оцінки ефективності маркетингової діяльності (при застосуванні будь-якого з описаних методичних підходів) стає формування на підприємстві системи маркетингової інформації, функціонування якої має забезпечувати різноманітні оперативні потреби економічного, виробничо- технічного та іншого обгрунтування маркетингових рішень і розробки маркетингових заходів. Описано два види складання економіко-математичних моделей. По-перше, необхідними при цьому є обізнаність не тільки в суто економічних питаннях і володіння статистичними методами обробки інформації, але й наявність глибоких спеціальних знань складного математичного інструментарію. По-друге, для виявлення закономірностей динаміки змін досліджуваних факторів протягом визначеного періоду, а також характеру впливу цих змін на результативні оцінки, необхідною є побудова динамічних рядів, перешкодою для чого часто є обмеженість необхідної інформації, що виражається у відсутності великих динамічних рядів. І, по-третє, на створення такої моделі буде потрібен певний час, а ситуація на ринку змінюється досить швидко, тобто може трапитися так, що зміняться фактори, які впливають на результуючу ознаку, а звідси - характер зв'язку між функцією й аргументом, якщо модель статична. На практиці, створюючи модель, дослідники зазвичай обирають кількість факторів і ступінь складності моделі, виходячи з конкретних вимог, що висуваються до моделі (пріоритетів і критеріїв оцінки).
  Повний текст PDF - 575.305 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пивавар І.
  • Пономаренко О.
  • Лісна І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пивавар І. В. Методика оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / І. В. Пивавар, О. О. Пономаренко, І. Ф. Лісна // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9. - С. 345-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_9_51.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пивавар Ірина Володимирівна (економічні науки)
  • Пономаренко Олександр Олександрович (економічні науки)
  • Лісна Ірина Федорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського